Potřebuješ s něčím poradit nebo pomoct?

☎️ Zvedni telefon a volej +420 775 112 440, já Hanzi, tu jsem pro tebe každý pracovní den mezi 9:00-17:00, 

Vždy rád pomohu.

 

Reklamace a výměna

Zboží, které Ti dorazilo nesplňuje Tvé očekávání, je poničené nebo jinak znehodnocené? Potisk se začal odlupovat, praskat, sepral se nebo má tričko jinou nežádoucí vadu?

V takovém případě máš pochopitelně právo na reklamaci. Pošli mi tričko nebo mikinu zpět a po posouzení a uznání reklamace Ti vyměním zboží za nové. Reklamace se vztahuje pouze na zboží s výrobní vadou. Pokud sis tričko poničil/a sám/sama nevhodným zacházením, nebude reklamace uznaná. Doba k vyřízení reklamace je 30 dnů.

 

Na výměnu zboží, řešení reklamace a vrácení peněz mám dle mých obchodních podmínek 30 dnů od přijetí Tvé žádosti na reklamaci.

V případě reklamace zboží, kde došlo k pochybení z mojí strany, vracím po přiložení účtenky nebo podacího lístku z pošty také poštovné hrazené směrem ke mě.