Úvod » MOTORKÁŘSKÉ MIKINY » PÁNSKÉ motorkářské mikiny » Pánská mikina HANZIWORK | HD SHOVELHEAD
Jednoduchá pánská mikina z bavlněné směsi. Díky pěknému základnímu tvaru a lehce vypasovanému střihu je mikina vhodná i přes košili. Hodí se ale i na běžné nošení nebo na procházky v přírodě.
-----------------------
VELIKOSTNÍ TABULKY MIKIN - ROZMĚRY V CENTIMETRECH
Mikina pánská přes hlavu bez kapuci: Jednoduchá pánská mikina z bavlněné směsi. Díky pěknému základnímu tvaru a lehce vypasovanému střihu je mikina vhodná i přes košili. Hodí se ale i na běžné nošení nebo na procházky v přírodě. Mikina není ušita z jednoho kusu, tedy s bočními švy. Rukávy jsou všité do průramků a manžety, krční a spodní lem doplněný žebrováním.
Materiál: Výplňková pletenina 300g, vnitřní strana počesaná, 65 % bavlna, 35 % polyester, rovný střih s bočními švy, dolní lem, manžety a průkrčník z žebrového úpletu 1:1 s 5 % elastanu, vnitřní strana počesaná.
Údržba: S potiskem pereme na 30 stupňů (textil naruby), nečistit chemicky, nebělit, při praní nepoužívat aviváž, žehlit převráceně potiskem dovnitř!
---------------------------------
Mikina pánská přes hlavu s kapucí: Hlavní složkou je bavlna, která dává mikině přirozenou prodyšnost a měkkost. Příměs polyesteru zase zaručuje pružnost a nemačkavost. Pocit pohodlí a svobody navíc umocňují elastické náplety na manžetách a spodním lemu. Kapuce se dá libovolně stahovat plochými šňůrkami.
Materiál: Výplňková pletenina 320g, vnitřní strana počesaná, 65 % bavlna, 35 % polyester, rovný střih s bočními švy, kapuce s podšívkou, na stažení šňůrkou, vnitřní část průkrčníku začištěna páskou v barvě vrchového materiálu, nakládaná kapsa ve stylu klokanky, dolní lem a manžety rukávů z žebrového úpletu 2:2 s 5 % elastanu, vnitřní strana počesaná.
Údržba: S potiskem pereme na 30 stupňů (textil naruby), nečistit chemicky, nebělit, při praní nepoužívat aviváž, žehlit převráceně potiskem dovnitř!
----------------------------------
Mikina pánská na zip bez kapuce - BOMBER: Tento luxusní a elegantní kousek je vyrobený ze směsi prstencové bavlny. Díky ní a dvojitě prošívaným elastickým manžetám, je to opravdu odolná a pevná mikina, kterou se můžete chlubit v kavárně, ale nemusíte se s ní bát vyjít do baru či klubu mezi přátele motorkáře. Vyšší gramáž a vnitřní kartáčování zajišťuje, že je mikina opravdu hřejivá a v teplejších zimních dnech vám může i nahradit bundu. Mikina se zapíná na zip a boční kapsy jsou také na zip, takže všechny vaše cennosti budou v naprostém bezpečí. Mikina má malý stojací límec a nechybí ani pružné manžety na rukávech a na spodním lemu.
Materiál: Výplňková pletenina 320g, vnitřní strana nepočesaná, 100 % bavlna, rovný střih s bočními díly, celopropínací kovový zip, táhlo zipu s gravírovaným logem, límec ve stylu “BOMBER” z žebrového úpletu 2:2 s 5 % elastanu, vnitřní část průkrčníku začištěna páskou, kapsy v členících švech se skrytým zipem, dolní lem a manžety rukávů z žebrového úpletu 2:2 s 5 % elastanu, vnitřní strana nepočesaná.
Údržba: S potiskem pereme na 30 stupňů (textil naruby), nečistit chemicky, nebělit, při praní nepoužívat aviváž, žehlit převráceně potiskem dovnitř!
----------------------------------
Mikina pánská na zip s kapucí: Praktická, pohodlná pánská mikina s kapucí v moderním mírně projmutém střihu z kvalitní 3vrstvé textilie a zapínáním na zip. Je doplněna prostornou klokaní kapsou s předělem uprostřed. Nošení usnadňují elastické náplety. Tkanina je uvnitř zdrsněná. Mikina je vhodná na každou neformální cestu jak pěší, tak na motorce.
Materiál: Výplňková pletenina 300g, vnější vrstva ze 100% bavlny, vnitřní strana počesaná 80 % bavlna, 20 % polyester, mírně projmutém střihu s bočními švy, celopropínací kvalitní YKK zip krytý lemem, dvouvrstvá kapuce s krycím švem a plochou šňůrkou na stažení, kryté švy v průramcích, na spodním lemu a koncích rukávu širší žebrovaný náplet, přístup na šňůrky pro sluchátka, výztužná lemovka za krkem se vzorem rybí kosti pro větší komfort a stabilitu, 2 přední nakládané kapsy ve stylu klokanky, dolní lem a manžety rukávů z žebrového úpletu 2:2 s 5 % elastanu.
Údržba: S potiskem pereme na 30°C (textil naruby), nečistit chemicky, nebělit, při praní nepoužívat aviváž, žehlit převráceně potiskem dovnitř!
-------------------
Tento motor byl poprvé použit v modelu Electra Glide z roku 1966. Ideální mikina pro majitele motocyklu s tímto motorem.
V roce 1965 byla představena nová generace motorů Shovelhead. Hlavy připomínaly lopaty na uhlí, odtud tedy přezdívka „Shovel“ (lopata). Tato pohoná jednotka nahradila motory Panhead (pánvička). Tento motor byl poprvé použit v modelu Electra Glide z roku 1966.
Motor Shovelhead byl navržen tak, že se montovaly nové vrchní části na staré a vyzkoušené kartery motoru Panhead. Pravý karter byl lehce upraven, víčko zapalování nemělo chladící žebra, jinak byla spodní část téměř bez vyjímky Panhead z roku 1965, včetně externího mazání, které bylo znovu zavedeno v roce 1964.
Zcela nová vrchní část zahrnovala hliníkové hlavy a železné válce. Lehký hliník byl také použit na umístění vahadel ventilů, tedy v místě, kde bylo dříve lisované železo. Přepracovaná vahadla a výfukové ventily pocházely ze sportsterového motoru XL. I když zpočátku připomínala vrchní část motoru Shovelhead řadu sportsterů, pozdější modely byly od těchto zcela odlišné. Podobně odlišný byl i kryt filtru přezdívaný „Ham-can“ (plechovka od šunky), který byl od roku 1966 spojen s membránovým karburátorem Tilloston. Při použití výkonných hlav „Power Pack“ ve specifikaci FLH se ustálil výkon na 60 koní, tedy o 5 koní více, než tomu bylo u odpovídajícího Panheadu. Standardní FL měl okolo 54 koní.
Stejně jako všechny Harleye s V motory, i zde měl motor rozdvojené ojnice pro oba válce umístěné ve stejném bodě z důvodů absence vahadlového propojení. O „primár“ se staral řetěz napojený na čtyřstupňovou převodovku. Shovelhead dostal v roce 1970 novou spodní část s alternátorem namontovaným přímo na klikové hřídeli (tím se motor ještě rozšířil) – od té doby byly Shovely s generátorem a alternátorem. Druhý jmenovaný byl také přezdíván jako „kuželový“ motor, díky tvaru pravého víka. Zapalování bylo přesunuto ze svého původního místa uvnitř časovacího krytu a časovací převody se tak zjednodušily. Původně měl Shovelhead objem 74 cu in (1207 ccm), ale ve formě FLH-80 vyrostl v roce 1978, kdy bylo namontováno elektronické zapalování, na 80 cu in (1340 ccm). O dva roky později byl motor osazen pětistupňovou převodovkou. Nejdříve na FLT Tour Glide, což byl také první Harley s motorem uchyceným přes silentbloky.
*MIKINY S TÍMTO MOTIVEM VYRÁBÍME POUZE NA KONKRÉTNÍ OBJEDNÁVKY – DODACÍ LHŮTA JE 2-3 TÝDNY OD OBJEDNÁNÍ. DODÁVANÉ VELIKOSTI S - 3XL(4XL).
*Nabízíme DOPRAVU ZDARMA při každé objednávce nad 2000 Kč.
*Vyrobeno v České republice - motiv originální autorská grafika, navrženo a testováno na Šumavě a Krušných horách v Západních Čechách.
*VÁŠ NÁZOR NÁS ZAJÍMÁ ! Svým hodnocením můžete pomoci ostatním zákazníkům. V záhlaví produktu zvolte prosím počet hvězdiček *****
Barva: | ČERNÁ | ||
Materiál: | 65 % bavlna, 35 % polyester | ||
Dodávané velikosti: | S - 4XL | ||
Pratelné: | S potiskem na 30°C | ||
Doprava zdarma: | při každé objednávce nad 2000 Kč | ||
Značka: | HANZIWORK | ||
Výrobce: | HANZIWORK |
Nebyl zatím přidán žádný názor. Přidejte svůj názor nebo dotaz jako první. |
NEJPRODÁVANĚJŠÍ PRODUKTY
být dnes nejstarším kontinuálně existujícím výrobcem motocyklů na světě od roku 1901...to chce fakt koule.
HW039MREG
bez kapuce s kulatým průkrčníkem a s pružnými manžetami na spodním lemu a rukávech.
HWCBTR001
bavlněné tričko určené pro nadšence značky Harley Davidson.
HW053MHDC
vraťme se do 50. let 20. století v Anglii, kde zrovna vládne oblíbený styl úprav motocyklů,
HW044MBTR